lipca 22, 2020

Czekasz na tę jedną chwilę i coś dla nowożeńców w stylu retro

Na dobre i na złe...


O ślubach i weselach głośno, w końcu sezon trwa, więc obojętnie co bym tu nie napisała, nie przyćmię ostatnich wydarzeń jakie możemy obserwować na firmamencie...
Dzieją się cuda na kiju, które nie wiem, czy bardziej śmieszą, szokują, czy raczej uświadamiają prosty lud, że równość w niektórych środowiskach inny ma wymiar.
Każda miłość jest pierwsza, najgorętsza, najszczersza... śpiewano, ale granice absurdu dostrzega większość, mam nadzieję.
Ja to jednak starej daty jestem, taka retro Kaśka, chociaż w sercu zawsze maj i dusza niepokorna :) 



W stylu retro


I dotarłam do chwili, gdzie chciałabym jakoś zgrabnie, bez przynudzania połączyć słowa klucze... ślub, retro, podróże i pasja.
Wstęp o ślubach już był.
To teraz będzie o ślubie, na który czekali oboje, czekali na tą jedną chwilę...
Marsz Mendelsona wybrzmiał dla nich niedawno, a ja nareszcie mogę pokazać Wam coś, co namalowałam z myślą o tej wyjątkowej parze, o której opowiedziała mi ich przyjaciółka.
Cudowni oboje, o wspólnych pasjach do podróży oraz starych samochodów, nie mają szans na nudę w życiu, potrafią patrzeć w tą samą stronę i czerpać radość.
Słodkiego, miłego dla Was.
Teraz część wizualna.
Wybaczcie ilość zdjęć, ale wpis jest krótki, to chociaż będzie co pooglądać ;)


Miłość nie polega na tym, aby wzajemnie sobie się przyglądać, lecz aby patrzeć razem w tym samym kierunku.
Antoine de Saint-Exupéry























                                            Dziękuję że dobrnęliście do końca - Kasia

24 komentarze:

  1. Przepiękne :) kocham styl retro, jest wyjątkowy. Czasami nie wiadomo co sprezentować Młodej Parze. Taki komplecik ręcznie malowany, taki ze smakiem i z duszą to cudowna propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne. Życzę wielu zamówień, to mogłaby być nowa tradycja! Taki komplet ślubny, ładniejszy od kwiatów i nie więdnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dłuższego czasu tak właśnie się dzieje, alternatywa dla kwiatów :)

      Usuń
  3. Ciekawa droga dojścia do efektu końcowego, który nie tylko zawiera przekaz, ale po prostu jest zachwycający. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny komplet Kasiu, gratuluję talentu i pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny, a zarazem nietuzinkowy prezent dla Młodych :))). Świetne motywy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja się będę hajtać znaczy wychodzić za mąż to wiem do kogo się zgłoszę o zrobienie takiego spersonalizowanego zestawu. W szczególności, że my uwielbiamy pić kawę we filiżankach :) Cudo kochana <3 za każdym razem zachwycam się Twoimi dziełami :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty naprawdę przechodzisz sama siebie w tych malunkach. Co komplet to genialniejszy! Masz talent, dziewczyno szalona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozwijam kunszt i szlifuję pędzle ;)
      Buziaki Małgoś

      Usuń
  8. To jest niesamowite jak ludzie patrzą w tą sama strone i wiem o czym mówię bo ja sama mam to szczęście :)
    Znaleźć drugą połówkę o tej samej albo podobnej pasji to jak wygrać w totka...
    Kasiu piekny prezent sprawiłaś młodym tym obrazkiem, ja bym z takiego bardzo się ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko spełniona kobieta mogła napisać taki komentarz <3

      Usuń
  9. Kasiu i cóż ja mogę powiedzieć... jak zawsze jestem oczarowana i zachwycona, przecudny komplet <3
    Uściski serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowności. Każda z Twoich prac tętni życiem! Niesamowite jest to,że człowiek zaczyna pragnąć posiadania jednej, jedynej rzeczy przypisanej-wymalowanej tylko dla siebie! Kiedysto się spełni!

    OdpowiedzUsuń
  11. Z weselami teraz różnie jest. Dystans społeczny trudno zachować, a potem no wiadomo...
    Widzę, że para , do której trafił ten komplet jest parą podróżników i świat przed nimi nie ma granic!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny zestaw i... uroczy tekst.
    Ps. Nasz ślub był utrzymany w konwencji lat 20-tych.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komplet jest piękny, na pewno skradnie serca Młodej Parze <3

    A jako prezent na ślub idealne. Najlepsza alternatywa dla kwiatów. Nie twierdzę, że kwiaty są złe, ale szybko więdną. A taki komplet zostanie na lata.

    OdpowiedzUsuń
  14. Normalnie zazdroszczę młodym prezentu, ale to już mowilam ostatnio. Każde kolejne piękniejsze 😄

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny zestaw dwojga podróżników. I ta cudna sentencja z tyłu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna pamiątka i piękny zestaw. Wszystkie Twoje prace Kasiu są piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też chyba jestem retro :) nie będę rozwijać tematu bo szkoda słów ....
    Już za kilka dni moja 25 rocznica i tym się będę cieszyć :)
    Cudowny zestaw !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Prezent absolutnie niepowtarzalny. Takie cieszą najbardziej. Fantastyczny pomysł na ozdobienie porcelany.

    OdpowiedzUsuń
  19. moja znajoma trzy razy przesuwala swoje wesele w tym roku przez wirusa az w koncu zrezygnowali i wzieli tylko slub

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję bardzo za wspaniały kubek, który sprawia mi ogromną radość a co dopiero jak go wręcz osobie dla, której był robiony. Dziękuję bardzo

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kocikowa Dolina , Blogger