kwietnia 04, 2017

Reakcji łańcuchowej ciąg dalszy, Dom Zarazy i kubki a'la Victoria Frances

Pani Danuta



W poprzednim poście pisałam o mojej fascynacji możliwościami internetu, o tym, ilu cudownych ludzi można poznać właśnie dzięki niemu i posłuchać ich niesamowitych historii.
Dziś opowiem o charyzmatycznej, niepowtarzalnej i wyjątkowej Pani Danucie, którą miałam przyjemność poznać i jestem  nią wciąż oczarowana :)

Pani Danuta jest prezesem Stowarzyszenia Stara Oliwa a jego siedzibą jest unikatowe miejsce - Dom Bramny zwany pieszczotliwie Domem Zarazy.
W środowisku kultury i sztuki,  nie ma człowieka, który by nie znał tej wspaniałej, ciepłej i kochającej ludzi osoby, oraz tego jakże wyjątkowego miejsca, powstałego z ruin.
Dzięki Pani Danucie Dom Bramny dostał nowe życie i spełnia rolę Domu Sąsiedzkiego w którym to życie kipi i nie ma nudy. Przyciąga zatem ludzi twórczych, mających pasje, reprezentujacych przeróżne dziedziny artystyczne i naukowe.

Jeśli macie ochotę dowiedzieć się nieco więcej o tym cudownym miejscu i tym, co się tam ciekawego dzieje, klknij tutaj a o historii opowie sama sprawczyni przedsięwzięcia :) Kliknij koniecznie tutaj :)
Sama nie miałam jeszcze okazji tam być, jednak to kwestia czasu... Po rozmowie z Panią Danutą zaznaczyłam sobie to miejsce na mapie ,, koniecznych do odwiedzenia"



Skojarzenia



Kiedy pisałam o działalności Domu Zarazy, przyszło mi na myśl, że czas na to, by pokazać kubeczki malowane dla Ewy i Wojtka, miłośników twórczości Victorii Frances.
Jakoś tak pasuje mi jedno do drugiego...





10 komentarzy:

  1. muszę chyba złożyć u Ciebie zamówienie :) odezwę sie na fb ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję i zapraszam częściej :)

      Usuń
  3. kubki owe rzeczone pamiętam ja bardzo dobrze :) a i obdarowani - Ewa i Wojek - lubią je bardzo!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam :) ja chyba nie umiałabym się odnaleźć w takim stylu (tzn. gotyk) ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też podziwiam Kasiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne kubki :) Ktoś kto lubi taki styl na pewno będzie zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kawa w nich smakuje najlepiej :) nawet teraz ta zbożowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsze jest to, że każdy kubek inny, wyjątkowy, pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kocikowa Dolina , Blogger