stycznia 29, 2020

Iść w stronę słońca, trzecie urodziny bloga i wulkan energii na porcelanie

Blogerką być


Na początku była chęć przełamania stereotypów, jak zawsze właściwie. Pokornie niepokorna to moje drugie imię, byle nie z tłumem, byle w stronę słońca.
A skoro już te farby były...
I tak minęło kilka lat :) 

Właśnie blogowi stuknęło trzy, chociaż maluję dekadę.
Cóż to jest, ktoś powie i pewnie będzie miał rację, ale...
Dopiero wczoraj stawiałam pierwsze kroki w tej przestrzeni, pełna weny twórczej, dziecięcej wręcz ciekawości i chęci dzielenia się, pisząc swój post powitalny 
Pierwszy rok był najbardziej płodny w posty, dziś to ja jestem pełna podziwu dla tej świeżynki, jaką byłam wtedy. Pierwszy rok dał mi rozwinąć pióro, poznać cudwnych ludzi i wejść w blogosferę. Podsumowanie samą mnie zaskoczyło :)
Kolejny natomiast pokazał, że w pewnym sensie, to blogowanie pomogło mi odnaleźć właściwą drogę, tą w stronę słońca. To był rok zmian, trudnych, ale właściwych decyzji jak się okazuje. 
Bilans  dodatni kochani :)


W stronę słońca


Trzy lata blogowania, to nie samo blogowanie.
To przede wszystkim ludzie 💓💓💓💓💓
Ludzie, dla których piszę, tworzę i dzięki którym tu jestem.
To cała masa napisanych literek, postawionych kropeczek, to malowana porcelana, szkło, drewno, tkaniny, to ogromna ilość wykonanych zdjęć i niesamowici ludzie blogosfery działający w socjalmediach, od których wciąż mogę i chcę się uczyć.

Trzy lata temu nikt nie wiedział o co chodzi z tą Kocikową Doliną.
Nazwa dziwaczna, logo narysowane na kolanie...
Dziś Kocikowa Dolina to nie tylko miejsce w internecie.
To sposób na życie dla pokornie niepokornej, czy jak kto woli... niepokornie pokornej ;)
Dziś moja pasja jest moją drogą, drogą w stronę słońca, która daje mi wciąż nową energię do działania i pomysły przynajmniej na kilka żyć :)
Tak podsumowując kończę o tych trzech latach blogowania.


Wulkan energii na porcelanie


Żeby było na temat, że ta energia, że wulkan i że droga w stronę słońca, że pomysłów pełna głowa i ochota wciąż i że PESEL mi w niczym nie przeszkadza...
Poczytaliście to teraz coś dla oczu :)
Dawka energii na porcelanie.
Komplet malowany dla kogoś bardzo wyjątkowego.































                                                Dziękuję że zaglądacie do mnie od tylu lat

                                                              Pozdrawiam - Kasia











34 komentarze:

  1. W stronę słońca... ładnie napisane :-) i słonko na filiżankach odmalowane ;-) wyjątkowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekałam na odpowedni moment z publikacją...
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  2. 3 latka a ile się może wydarzyć. Ile bogactw od Ciebie... Ile interesujących wpisów... Ile pięknej porcelany i nie tylko. Cuda! Życzę Ci dalszych sukcesów, dalsze radości z działań i dalszej niepokorności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To były owocne trzy lata, czasem mam ochotę się sklonować, zeby to wszystko ogarnąć :)
      Uściski dla Ciebie :)

      Usuń
  3. Gratuluję Kasiu pięknej rocznicy, a komplet jak zawsze przeuroczy. Życzę Ci kolejnych cudownych rocznic <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga i życzę kolejnych pięknych rocznic. 24 lutego mój blog będzie obchodził 7 rocznicę istnienia. Wiele się w tym czasie wydarzyło, wiele osób poznałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wytrwałością bywa różnie, bo przecież to nie tylko prowadzenie bloga, to malowanie, fotografowanie, masa maili, szczegółów i też inne miejsca w sieci.
      Nagrodą są cudowni ludzie i to, że wciąż czegoś się uczę :)

      Usuń
  5. Gratuluję rocznicy blogowania!
    Na początku każdy wstawia post za postem..., wiem to z własnego doświadczenia. Potem się krzepnie i robi to z większym rozmysłem. No i spotyka różnych ludzi. Życzę Ci Kasiu pięknych spotkań z ludźmi na dalszej blogowej drodze.
    A te energetyczne dzieła to istotnie słoneczna twórczość!

    OdpowiedzUsuń
  6. Terzy lata to kawał czasu Kasiu :) ja nie pamiętam jak do Ciebie trafiłam ale cieszę się z tego bardzo. Uweilbiam Twoje pisanie i Twoje malowanie :) życzę kolejnych owocnych lat w blogowaniu no i malowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, my znamy się od początku mojego blogowania, to akurat pamiętam :)
      Uściski :)

      Usuń
  7. Kasiu Kochana gratuluję tych wspaniałych trzech lat i życzę następnych tak "płodnych" zarówno blogowo, jak i artystycznie :) Wszystko, co tworzysz jest zachwycające, zarówno te pełne energii, jak ten powyższy, jak i te delikatne :) Tak trzymaj :) Wszystkiego co najlepsze, żeby nie opuszczała Cię energia, którą tryskasz, a zdrówko Ci dopisywało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynka dziękuję Ci za te słowa. Ty sama wiesz co w życiu jest ważne, dlatego tak dobrze się to czyta :)

      Usuń
  8. Kasiu, gratuluję pięknej rocznicy i życzę wielu, wielu następnych <3
    Komplet cudny, niezwykle bogaty, kolorowy, aż tryska z niego radość i optymizm. Zachwyca... jak zawsze <3
    Ściskam Cię serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agunia, jak ja się cieszę że tu zaglądasz duszyczko :)
      Pozdrowionka :)

      Usuń
  9. Gratuluję Ci tych 3 lat i życzę wielu kolejnych w tym zaczarowanym świecie jaki tworzysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Życzę Ci dalszych sukcesów w tworzeniu i blogowaniu, i oczywiście coraz większej płynącej z tego radości i satysfakcji!
    Przepiękny komplet, cudowne kolory, bardzo radosne i energetyczne :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zakochana w pięknych "skorupach", jakże mogłabym nie być będąc mieszkanką Bolesławca! Jestem jednak też zakochana w takich "własnych" formach, próbach, w tworzeniu tego co w duszy gra, a nie w gromadzeniu, nawet pięknych, ale jednak przedmiotów. I powiem szczerze, te twoje mają duszę - są przepiękne, a blog sprawia, że nie zamknęłaś się w swojej pracowni, tylko pokazujesz ludziom swoje dzieła i jedno ważne i drugie cenne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonka, bez ludzi nie ma mnie, nie ma radości z tworzenia, pisania, malowania.
      To wszystko ściśle się łączy, bo robiąc coś dla kogoś, robię to dla siebie także i wiem, że Ty dokładnie wiesz o czym mówię :)

      Usuń
  12. gratuluję wytrwałości w pisaniu bloga, 3 lata to bardzo dużo :-), a co do zastawy, wygląda bajecznie, cudnie prezentuje się na zdjęciach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście wielkie dzięki, a co do zdjęć... robię je najlepiej jak umiem :)

      Usuń
  13. Kolejnych lat blogowania życzę

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu gratulacje ☺️ u mnie w maju stuknie 8. I faktycznie na początku było dużo więcej postów. Życzę Ci inspiracji pięknych i cieszę się, że trafiłam do Ciebie. Buziaki ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenka, mniej wpisów, bo teraz jestem bardziej wymagająca... od siebie :) Zawsze jest obawa, że napiszę stek bzdur, i kto to zechce czytać ?
      Dziękuję że jesteś <3

      Usuń
  15. Kasieńko, piękna rocznica blogowania. A jak ja się zastanowię to bloguję (nieregularnie) już z 10 lat. Zaczęłam podczas pierwszego pobytu w Mongolii, potem drugi pobyt, ale to było urywane. Natomiast już tak bardziej, pełniej bloguję od 2013 roku. Wtedy zaczęłam odkrywać jak bardzo to lubię.

    I masz rację, to nie tylko pisanie, to poznawanie ludzi, to ciągłe rozwijanie się i uczenie. Teraz jestem zupełnie inną blogerką niż na początku. I bardzo się z tego powodu cieszę. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Felicja... bloger to nie fanaberia, to styl życia :)

      Usuń
  16. Piękne! Życzę kolejnych wspaniałych lat, nie kilku, nie kilkunastu, a nieskończoną ich ilość! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny blog pełny inspiracji Twoje kubeczki mnie zachwycają zawsze wzornictwem i bogactwem kolorów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne dzięki, cieszy mnie każda obecność, każdy ślad bytności...

      Usuń
  18. Gratulacje Kasiu! Wspaniale, że robisz coś, co sprawia Ci radość. Uściski, Renata

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję kolejnej rocznicy, Pani talent zachwyca, kubki są przepiękne 😍

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kocikowa Dolina , Blogger