grudnia 31, 2019

Życzenia Noworoczne i klimatyczne, zimowe filiżanki.

Tym razem dla mnie samej


W przyszłym roku życzę sobie:
Miłości, nadal tej bezwarunkowej
Ludzi wokół siebie, którzy są bezwarunkowo
Zwięrząt, szczęśliwych w domu
Wdzięczności, aby nie zapominać
Pracy, zapierającej dech, mnóstwo
Światła, w sercu
Błysku, w oczach
Radości, jak najwięcej
Bycia sobą, zawsze
Ciepła i wyrozumiałości, dla siebie i innych
Czasu, dla siebie
Rozwoju, na wszystkich poziomach
Siły, aby opanować wyzwania
Jeśli błędów, to aby jak najmniej i wynoszenia z nich wniosków
Dążenia swoją drogą, tak jak chcę, a nie jak powinnam
Wybaczania, szybkiego
Zdrowia, szczęścia, bez szukania
Wiary w siebie, bez zwątpień
Wytrwałości, we wszystkim
Wyolbrzymiania, ale szczęścia i radości
Śmiechu i uśmiechów, dużo wokół siebie i do siebie
Prawdziwych przyjaciół, bezwarunkowych z serca i z sercem
Świadomości, coraz głębszej
Wiedzy, nauki na każdym kroku
Marzeń i celów, spełnienie
Tych małych i dużych, krok po kroku
Bycia pomocą, światłem i inspiracją, dla innych
Przekazywania wiedzy, każdemu kto poczuje
Śmiechu, pokoju i pokoju, głębokiego, w sercu
Połączenia, z duszą
Schylania się/patrzenia z góry, aby podać rękę pomocną
Pokazywania ludziom świat, oczami zwierząt
Budowanie zaufania, poczucia bezpieczeństwa i bezwarunkowej miłości, zwierzętom
Dziękuję, że mogę być i będę najlepszą opcją SIEBIE
dziękuję że zawsze są ze mną 🦄🐲😇🐾🦉🦄😇🙏😊
(treść zapożyczona, nie znam autora, ale mocno utożsamiam się z treścią)

Zimowy klimat na filiżankach


W tym roku zima nas nie obsypała śniegowym puchem... poskąpiła tak wyczekiwanej bieli. 
I jakże to, tak całkiem bez śniegu?
No cóż... klimat trzeba stworzyć samemu.
Udekorowałam dom, choinka pyszni się ozdobami, a dla Was powstawały klimatyczne filiżanki z nowo zaprojektowanym wzorem.
Bardzo się cieszę, że mogłam go dla Was malować.













                                                         Dosiego Roku Kochani

                                                                        Kasia


18 komentarzy:

  1. Ja Tobie też tego życzę Kasiu. Uwielbiam oglądać Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż buzię otworzyłam z zachwytu nad tą cudna filiżanką. Dobrego roku !

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne życzenia, no idealne. Poczułam dużą więź z Tobą, bo tak jakbyś pisała to, co mi w sercu gra. :) Niech wszystko to się spełni, bo to są naprawdę przepiękne życzenia. Masz w sobie magię, wiele światła. Ukazujesz to w swoich pracach i nie tylko. Cudowny komplet, baśniowy, pełen magii. Naprawdę poczułam ogrom miłości, dużo jej przelałaś, dziękuję. :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tekst nie jest mój, moje są intencje i tak samo jak Ty, zachwyciłam się nimi, bo są mi mocno bliskie i utożsamiam się z tym wszystkim, co jest w nich zawarte :)

      Usuń
  4. Kasiu, wzór jest OBŁĘDNY, magiczny po prostu :) po raz kolejny zaczarowałaś porcelanę! jesteś niesamowicie utalentowana :)
    Co do życzeń - tekst ogromnie mi się podoba, też go sobie "zapożyczę" ;) mnie także zachwycił :)
    Wszystkiego cudownego dla Ciebie, maluj dalej, czaruj, niech kolejny rok przyniesie kolejne wspaniałe prace, mnóstwo weny i czasu na pasje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, na Ciebie zawsze można liczyć... mimo, że mniej mnie na blogowych ścieżkach, to zaglądasz i dziękuję Ci z serca za to :)
      Wspaniałości także dla Ciebie i niech Twoja kreatywność Cię nie opuszcza.

      Usuń
  5. Witam :)
    W takim przypadku, nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć aby wszystko się spełniło!
    A komplet prześliczny po prostu
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję i cieszę się z Twoich odwiedzin :)
      Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej...
      Pozdrowionka :)

      Usuń
  6. Kasiu, jak zawsze u Ciebie - pięknie i refleksyjnie. Tekst życzeń przecudny. Niech się spełnią. Wydają się takie proste, ale wcale niełatwe do spełnienia.
    Zestaw, który zmalowałaś - zachwycający!!!
    Serdecznie pozdrawiam i podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, dziękuję że wciąż do mnie zaglądasz. Ja chcę nadrobić nieco swoją obecność na blogu po szalonym, intensywnym roku i wrócić do systematycznego pisania i czytania moich ulubionych blogowych koleżanek.
      Cudowności dla Ciebie na kolejny roczek <3

      Usuń
  7. Piękne filiżanki i bardzo ładna nazwa bloga :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Pokoju tego w świecie i w swoim wnętrzu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, oby wszystkie te Twoje życzenia się sprawdziły. A te zimowe filiżanki chyba najbardziej mi się podobają. Są cudne. Nie umiem się zdecydować. Bo i te 4 pory roku, maki, jarzębina... Ale te zimowe są magiczne. Może dlatego, że teraz taki czas☺️

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne ;) ta z zielonymi gałązka mipodoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może zimy nie ma za oknem,ale na Twoich filiżankach wygląda bajecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wpadłam do Ciebie przez przypadek...i jestem oszolomiona przepięknymi, zachwycajacymi filiżankami, sa zachwycajace☺️ uwielbiam zbierać filiżanki ale tak piękny nie mam. Zostaje u Ciebie na dłużej by zachwycać oczy Twoimi cudami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie witaj i rozgość się... uwielbiam gości :)

      Usuń
  12. Kasiu cudne filiżanki :-) Chyba nie potrafiłabym się zdecydować która bardziej mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kocikowa Dolina , Blogger