stycznia 18, 2019

Dziwny jest ten świat... ołowiane puzzle i gdzie jest miłość ?

Zamiast podsumowania roku


Ostatnimi czasy czuję się jakbym miała zwolnione obroty.
Ja wiem, że temat ten przewija się przez moje posty od dłuższego czasu, ale nie napiszę przecież, że wszystko się pięknie układa, jak puzzle dla dzieci...
Wiecie co?
To raczej puzzle, które są z ołowiu i ciężko je dopchnąć jeden do drugiego, chociaż dokładnie wiadomo gdzie pasuje każdy kawałek.
Ale wydumałam...
W przedświątecznym poście pisałam Wam, że Kocikowa Dolina wciąż się rozwija.
Z mojego niewielkiego centrum dowodzenia światem, jakim była malinowa kanapa i malutkiego kącika, gdzie powstawały wszystkie malowane dla Was rzeczy, wkrótce przenoszę się do swojej pracowni. 
Szumnie brzmi :) 
Dodam więc... do pracowni, która jest w trakcie... hmm... w trakcie dopychania innych puzzli, zanim będzie można się w niej rozgościć.
A jaśniej, to sprawa wygląda tak, że parter wciąż jest gruzowiskiem, projekt na mojej głowie, inny ważny projekt trzeba było rozliczyć i zamknąć, płytki się same nie wybiorą, drzwi zdalnie też da się wynaleźć, ale trzeba to zrobić, fachowcy mają poślizg... zanim będzie można ruszyć pomieszczenie pracowni, trzeba wykonać inne remonty... a cierpliwość moja wytrenowana, podpowiada w środku... Kaśka, tylko spokój może Cię uratować.
No to stukam nareszcie zbyt długimi paznokciami w klawiaturę, uspokajam się...
Nie ma wyjścia, trzeba to przetrwać.
Po wszystkim zrobimy parapetówkę i wszystko Wam wtedy pokażę, a będzie co oglądać, bo plany zacne... i sama jestem ciekawa co nakombinowałam :)



Mimo wszystko... o miłości


W internetach ostatnio smutno.
Dziwny jest ten świat, niczym hymn wyśpiewał nam Czesław.
Ale ja nie chcę dziś o smutkach, bo już napisano i powiedziano wszędzie i wszystko... 
Zamiast o nienawiści, napiszę o miłości.
Dziś o miłości, która jest dorosła i pewnie niejedno widziała i niejedno przetrwała, bo ta prawdziwa pozwala najpierw doświadczyć, później pojąć wszystko.
Ona... energetyczna miłośniczka książek, piękna i mądra.
On... pasjonat modelarstwa, pogodny i cierpliwy.
Oni razem... świetna para :)
Właśnie kilka dni temu świętowali 46 rocznicę ślubu. 
Ileż trzeba mieć miłości w sobie, by pokonać taką trasę razem...
Brawo Wy :)
Niezły wynik. 
Z tej okazji malowały się w Kocikowej Dolinie filiżanki dla tej pary.
Niech Wam służą wiele lat... 
















Bądźcie cierpliwi, liczę na to, że już wkrótce będę mogła panoszyć się w pracowni i tym razem
zanotuję sobie, dlaczego powiedziałam, że to już ostatni remont :)

                                                              Dobranoc Kochani
 







28 komentarzy:

  1. Pracownia będzie piękna. Ciekawe co tam wymyśliłaś. :) Tyle lat razem, to coś niesamowicie pięknego. Ja również gratuluję, prezenty pewnie zachwyciły. Jesteś prawdziwą czarodziejką, uwielbiam Twoje prace. Pozdrawiam cieplutko. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, już długo czekam, więc poczekam jeszcze trochę... i bardzo Ci dziękuję za miłe zawsze słowa <3
      Uściski :)

      Usuń
  2. Kasiu, to o mnie i o moim mężu tak pięknie napisałaś.... Jestem wzruszona. Dziękujemy ♥️
    A Tobie życzymy samych dobrych dni, realizacji planów,miłości która daje siłę. Wiem coś o tym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, to była ogromna przyjemność malować dla wyjątkowych osób :)

      Usuń
  3. Kasiu, to o mnie i o moim mężu tak pięknie napisałaś.... Jestem wzruszona. Dziękujemy ♥️
    A Tobie życzymy samych dobrych dni, realizacji planów,miłości która daje siłę. Wiem coś o tym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne pracę! Akurat znam tę Damę więc filiżanka pasuje idealnie😍 Sama bym się nie obraziła za taki prezent😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Agnieszko w moim małym świecie, rozgość się proszę i czuj jak u siebie :)
      Kto wie, może ktoś wpadnie na pomysł i przyjdzie mi malować coś tylko dla Ciebie...

      Usuń
  5. Tak różne, ale tak pasujące do siebie... :) :)
    Kasiu, życzę pomyślnej realizacji planów! ;) Czasem lepiej trochę poczekać, bo efekty są tego warte ;) ;) pracownia na pewno wyjdzie superowo ;) nie mogę doczekać się aż pokażesz zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie, że się rozwijasz i idziesz do przodu. Własna pracownia to brzmi dumnie i szumnie. Życzę udanego początku w nowym miejscu.
    Za mną też od jakiegoś czasu chodzi piosenka Niemena. Myślałam, żeby wykorzystać ją w spektaklu. Jest piękna.
    Pracę jak zwykle urocze. Personalizacja górą.
    Pozdrawiam i ślę same serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam jeszcze ze szkoły złotą myśl A. Saint-Exupery'ego: "Nigdy nie trać cierpliwości, to ostatni klucz, który otwiera drzwi". Oczami wyobraźni widzę Twoje szczęście, gdy te drzwi będziesz otwierać.
    Pięknie napisałaś o Jubilatach. Wspaniała rocznica. A z przepięknego zestawu wiele można wyczytać o szczęśliwej parze.
    Serdecznie Cię, Kasiu, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały komplecik zmalowałaś!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie ciężko gary do zmywarki zapakować a ty remont robisz i jeszcze twierdzisz, że Twe puzzle ołowiane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to wszystko wygląda... muszę gdzieś się podziać ze swoimi planami

      Usuń
  10. Jestem pod wrażeniem warsztatu artystycznego :)
    wytrwałości, jak pracownia będzie gotowa to dopiero będzie radość.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są te kubeczki! Jestem pierwszy raz u Ciebie:-) i na pewno zostanę na dłużej. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu kubeczki cudne, a remont minie i będziesz miała spokój :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie sliczne, kolorowe kubeczki i talerzyki! klaudia j

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pod wrażeniem Twoich prac. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ohoho, wiem u kogo zamówię następne prezenty :) Super wykonanie, a para z 46letnim stażem to musi być cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasiu, dawno u Ciebie nie byłam...I zawsze wracam do Ciebie oczarowana Twoimi pracami, Twoimi przemyśleniami..Dziękuję za to. Ściskam i pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ogladam z zachwytem Twoje prace i myślę co możesz jeszcze wyczarować. Gdybym umiała to co Ty spełniłabym marzenie moich chłopaków , na takich kubeczkach umieściłabym bohaterów ich ulubionych książek czy filmów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie Ci dziękuję za dobre słowo i zaglądaj kiedy tylko najdzie Cię ochota :)

      Usuń

Copyright © 2014 Kocikowa Dolina , Blogger