września 01, 2017

Zlot Maltańczyków 2017 i kubki z pupilami

Piesiuśki w Kocikowej Dolinie


To, że jestem kociarą, chyba wiedzą wszyscy, którzy do mnie zaglądają.
Koty towarzyszą mi od dziecka.... uwielbiam je za charakter, intelekt i bystrość, oraz za aparacik do mruczenia :)
W domu mam dwie dziewczyny. Obie przygarnięte i kochane.
Stara persica Fiona - Lucyna to największe kocie indywiduum jakie spotkałam do tej pory.
Natomiast Gaja, przygarnięta ponad dwa miesiące temu, to niesamowity przytulas z ogonem wiewiórki, który uwielbia psy z za ściany :)

A za ścianą.,.. Psia Dolina ;)
Oczywiście ta Psia Dolina (z przumrużeniem oka zwana) to nic innego, jak wspaniała, domowa hodowla Muchitto, gdzie psiaki to pełnoprawni członkowie rodziny.
Mieszkają tam... po kolei...
Dżinka - york łakomczuch.
Oraz pięć zwariowańców rozczochranych rasy Maltańczyk : Nela, Dusia, Bonia, Fisiek i najnowsza Bibi. Jeśli chcecie poznać je bliżej to kliknijcie TUTAJ oraz TUTAJ
Dodam jeszcze, że za tą samą ścianą, tylko piętro wyżej, też mieszkają dwie kolejne, przygarnięte kotki - Kindzia i Lusi.
Tak sobie myślę, że dla równowagi, trzeba nam jeszcze kocików.
Po jednym po obu stronach ściany najlepiej :)

No i gdzie te piesiuśki w Kocikowej Dolinie ?
Zaraz opowiem..


Kubki z pupilami 



Ula, właścicielka hodowli, stwierdziła że maluję koty, a przecież jej cudne piesiuśki to taki wdzięczny temat...
I stało się...
Powstały portrety Bibi oraz Szpilusia, urodzonego w hodowli. 
Szpiluś zapadł nam wszystkim w pamięć z powodu wspaniałego charakterku.
Kocikowa Dolina została sponsorem III Zlotu Miłośników Rasy -  Maltańczyk Polska 
Kubki pojechały na  Zlot Maltańczyków i zgarnie je ktoś jeszcze w ten weekend :)
Z tego miejsca pozdrawiam wszystkich miłośników rasy.
A teraz prezentacja.











                                                          Mam nadzieję że podołałam


10 komentarzy:

  1. Śliczny kubek a psiaki cudowne. Maltańczyki bardzo mi się podobają - są przeurocze.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak patrzę i nie mogę stąd wyjść. Kubki są prześliczne, piesek słodki <3 Już sobie wyobrażam jakbym go rozpieszczała :D Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Psinki jak żywe! Kubki przecudne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite :) wspaniale poradziłaś sobie z tym tematem, podziwiam! :) pieski wyszły przesympatyczne, w szczególności podoba mi się ten drugi - z chustą, jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie słodkie :) Cudnie je namalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne te psiaki, a kubeczki piękne:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz ogromny talent,a ja podziwiam twój talent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję i jest mi bardzo miło że gościsz u mnie :)
      Pozdrawiam.

      Usuń

Copyright © 2014 Kocikowa Dolina , Blogger