listopada 17, 2017

Literatura kobieca na zimowe wieczory i kubki inspirowane okładkami

Kubki dla ulubionej autorki


Na początku były kubki...
...a może jednak książki. 
Jednak nie. Na początku właściwie to była Basia.
Opowiem po kolei.
Basia, moja ulubiona fanka czytania, jest pomysłodawczynią, a Kocikowa Dolina wykonawcą pewnych kubków i świątecznej filiżanki.
Porcelanka, jako skromny upominek od serca, dla wspaniałej autorki Gabrieli Gargaś , za jej cudowne pióro, które potrafi z każdego czytelnika wydobyć najgłębsze emocje...
Tak więc...
Najpierw Basia uświadomiła mi, że na polskim rynku objawiła się świetna pisarka literatury dla kobiet, później malowały się kubki nawiązujące do najnowszych jej powieści.
Inspiracją zaś, były okładki książek, oraz informacja, że autorka uwielbia piwonie i bzy...
Dopiero na końcu samo czytanie...


Powieści Gabrieli Gargaś


Kiedyś założyłam sobie, że jeśli recenzja, to pojedyńczo, subiektywnie i rzetelnie...
Dziś robię mały wyjątek.
Któż nie lubi bonusów :)
Proponuję Wam trzy tytuły, i wszystko jedno po który sięgniecie najpierw... 
Książki pełne magii, ciepła, radości i smutków, pełne historii z życia każdego z nas... ale najważniejsze, że przepełnone miłością, która jest napędem wszystkiego co najlepsze w życiu.
Kto raz wyciągnie dłoń po książkę tej autorki, już na zawsze pozostanie pod jej urokiem.
Im więcej, tym mniej, więc czytajcie mili...

Zanim wstanie dla nas słońce   
o decyzjach, o konsekwencjach i odpowiedzialności... o życiu, które mogłoby być życiem każdej z nas i o tym, że po nocy zawsze przychodzi dzień...

Taka jak ty
powieść o prawdziwej przyjaźni, miłości, o życiu w cieniu choroby i nadziei na lepsze jutro.

Wieczór taki jak ten
Cudowna opowieść o magii świąt, spełnianiu się życzeń, o miłości i szczęściu, które czeka za rogiem na swój czas.






















                                                    Wspaniałego czytania moi drodzy :)



23 komentarze:

  1. Prześliczne dzieła <3 Po te tytuły chętnie sięgnę :) Pozdrawiam serdecznie Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotka, te książki pisze niesamowicie ciepła kobieta... Warto samemu sprawdzić :)

      Usuń
  2. Notki o książkach, choć krótkie, to bardzo zachęcające. A cudowne kubki inspirowane okładkami powieści, to wspaniała recenzja. Przeczytam na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie sobie tę ostatnią zamówiłam i czekam na dostawę z empiku:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobra decyzja :)
      Pozdrawiam Jadziu cieplutko i cudownego czytania :)
      A tak na marginesie... cudownie malujesz igłą, moja droga :)

      Usuń
  4. Piękne filiżanki, a książkami mnie zainteresowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cały czas zaskakujesz mnie swoimi umiejętnościami :-) Za powieści Pani Gargaś muszę się w końcu zabrać :-) Dwie czekają już na półce :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powieści przeczytaj koniecznie, Gabriela potrafi zabierać z sobą w swój świat... co do malowania, różnie to bywa, ale staram się doskonalić poprzez nowe wyzwania :)
      Dziękuję za Twoją wciąż obecność u mnie, chociaż sama masz sporo zajęć... to wielka nagroda :)
      Pozdrawiam jak zawsze ciepło.

      Usuń
    2. Przepiękne filiżanki <3
      A powieści Gabrieli Gargas uwielbiam <3

      Usuń
    3. Witaj Kasiu w moich progach... rozgość się na dłużej :)

      Usuń
  6. Powieści może nie dla mnie ale twoje filiżaneczki przeszły moje największe oczekiwanie kiedy zaczęłam czyatć wpis. Są urocze i magiczne. Pozdrawiam z zimnego dzisiaj Poznania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uściski Danuś z deszczowego Pozdkarpacia :)
      Dziękuję że jesteś :)

      Usuń
  7. Przecudne są, wprost wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nazwisko i tytuły zapamiętuję :)
    Cudne kubeczki... Z przyjemnością obejrzałam każdy szczegół... Z tych trzech ten z kobietą stojącą tyłem to mój faworyt :)
    jestem pod wrażeniem jak na swój własny oryginalny sposób zinterpretowałaś okładki :) SUPER!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Justynko :)
      Czasem są takie zbiegi okoliczności w życiu, że spotykasz kogoś, bo jesteś w tym miejscu, gdzie miałaś właśnie być i wtedy dzieją się takie rzeczy, że... malujesz na przykład dla świetnej autorki kubeczki... artystyczny raj...
      Możliwości internetu zawsze będą mnie fascynować :) Zwłaszcza ludzie po drugiej stronie :)

      Usuń
  9. Prześliczne kubeczki jestem nimi oczarowana.Tytuly książek zapisuje.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW!!! Cudownie ozdobiłaś te kubeczki :)
    Chętnie sięgnę po te książki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie przeniesione okładki na kubki :) mój faworyt to ten ostatni - deseczki i małe białe gwiazdki mają moooc!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeczytałam kiedyś książkę G. Gargaś. Ale za bardzo mnie...bolała, za bardzo wnikała, za bardzo przeżyłam ją. I już nigdy nie sięgnęłam po kolejną. Jednak Twój post znów mnie zachęcił do tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  13. "Wieczor taki jak ten" napewno przeczytam :)
    Moglabym prosic o klikniecie w linki w nowym poście bede wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gargasiową ostatnio się zaczytuję. Uwielbiam jej styl i tematykę. Mega pomysł.
    Pozdrawiam pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ta z kobietą tyłem i z serwetką bardzo mi się podobają ;) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kocikowa Dolina , Blogger