marca 27, 2018

Jak magnes i kubki z lokowaniem produktu

Marcowa wyprawa



Znowu tam byłam.
Znowu pojechałam, bo głos wewnętrzny dał znać, że już czas... i znowu to samo uczucie od lat...
Za każdym razem, kiedy jadę na wybrzeże podładować baterie, czuję tą nieopisaną radość.
Radość istnienia.
Bałtyk działa na mnie jak magnes.
Uwielbiam wpatrywać się w ten ogrom, w duchu podziwiając fenomen natury. Nabieram powietrza w płuca i czuję, jak szeroko mogę rozłożyć skrzydła...
Lubię to swoje sam na sam z magią przestrzeni i szumem morza.
Taki reset należy się każdemu.
To miejsce wzywa mnie co jakiś czas, wtedy odkładam wszystko na bok, bo włóczegostwa wyzbywać się nie zamierzam, pakuję co trzeba i w drogę...
Ustka jest taka piękna.
Na przestrzeni lat wypiękniała i nabrała jeszcze większej pewności siebie. Mam tu swoje ulubione miejsca. Kiedyś o nich opowiem :)
Tak sobie myślę, żo mogłabym tu żyć, bo miejsce to ma dużo dobrej energii.



Wyjątkowe miejsca


Ja jeżdżę do Ustki, bo kiedyś przyjechałam tu i zakochałam się bez pamięci...
...ale jest wiele miejsc uroczych na wybrzeżu, wiele plaż i zakątków, które można ukochać dla samego siebie.
Dziś mam okazję pokazać Wam kubeczki malowane dla wyjątkowych przyjaciół Justynki, która ukochała inne miejsce, a mianowicie... Sarbinowo i SEA STAR PREMIUM  czyli... turkusowy luksus. Takie trochę lokowanie produktu ;)
Ale jeśli coś jest warte zareklamowania, to trzeba się tym dzielić, nich idzie w świat...
Ośrodek oferuje moc atrakcji i różne opcje wypoczynku.
Sprawdźcie sami TUTAJ  Ja co prawda nie miałam okazji tam być, ale informacje o wyjątkowości tego miejsca mam z pierwszej ręki..









                                                                   Dobrej nocki :)

                                                                         Kasia

27 komentarzy:

  1. Znam to uczucie. Nie byłam jeszcze w Ustce, chętnie zobaczę miejsca, które Cię urzekają. :)

    Przepiękne kubeczki, więcej niż przepiękne! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, obojętnie jakie miejsce odwiedzisz, zawsze odnajdziesz coś wyjątkowego :) Ja mam kilka takich moich miejsc i trochę się obawiam, że nie poznaję przez to innych :)
      Nie wiadomo co lepsze tak naprawdę...

      Usuń
  2. Oj też tak mam w zetknięciu z morzem.Trudnr do wytłumaczenia uczucie płynące ze środka - z duszy. Reset tak jak piszesz.
    Kubki jak zwykle urocze.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magnetyzm morskiej przestrzeni widać działa nie tylko na mnie :)
      Także pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ostatni raz byłam w Ustce 4-5 lat temu. Lubię to miasto, choć bardziej Mrzeżyno i Kołobrzeg. Ale nie latem, bo męczą nie tłumy.
    Kubeczki są przepiękne. To najlepsza reklama Sarbinowa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaraz zwiariuję... :) Ach, jak chciałabym gdzieś wyjechać... na kilka dni... nad morze na przykład... sprawiłaś, że zatęskniłam za Bałtykiem, masz rację, tam można się pozytywnie podładować... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bałtyk wiosną ma swój niezaprzeczalny urok. :) Ty jeździsz do Ustki, ja wybieram się czasem do Jantara, by w porze wiosennych sztormów szukać w piasku kawałków bursztynów. :) Kubki jak zwykle urokliwe. Masz talent, a ja lubię oglądać jego efekty. :) Pozdrawiam Cię Kasiu wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie byłam w Ustce, ale z Twoich opowiadań wiem, że to świetne miejsce, warte odwiedzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. taki kubeczek może być idealną pamiątką z wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze zabieramy z fajnych miejsc coś wyjątkowego na pamiątkę... kubek to rzeczywiście niezły pomysł :)

      Usuń
  8. Jak zwykle Kasiu cudowne prace.... Tęsknię za Bałtykiem i już nie mogę się doczekać kiedy będę mogła znowu zawitać nad polskie morze :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bałtyk jest magiczny bowiem... w porównaniu z innymi morzami, najwięcej jej posiada :)

      Usuń
  9. Chyba każdy powinien mieć takie miejsce na reset. Właśnie się zastanawiam czy ja mam? ale mam .....

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nigdy nie byłam w Ustce ale mój brat był tam w wojsku. Kawał drogi od nas i bardzo mu się tam podobało :) piękna praca Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ustka pięknieje z roku na rok. Mam okazję obserwować jej rewitalizację :)

      Usuń
  11. Przepiękne malowanie! Jestem pod wielkim wrażeniem. Idę poczytać i pooglądać inne wpisy a blog dodam di swojej listy aby być na bieżąco :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Michał, rozgość się... pasjonat u pasjonatki zawsze znajdzie coś interesującego :)

      Usuń
  12. Piękny jest Bałtyk, wieeeeele lat temu byłam w Rowach koło Ustki - piękna cześć wybrzeża. Dwa lata temu byliśmy w okolicach Zalewu Wiślanego, ale zachodnia cześć wybrzeża wygrywa :) Szkoda, że mieszkam dokładnie po przeciwnej części kraju :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O jaaa, jaki piękny kubeczek:) Ty to jesteś niesamowita Dziewczyno ze swoim talentem:) Ja też nad polskie morze lubię jeździć, ale niestety nie robię tego za często:(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kocikowa Dolina , Blogger