października 29, 2017

Wyzwania są po to, by wciąż sie rozwijać i ślubny komplet dla miłośników Guns N' roses

Włączam szósty bieg


Wróciłam z plecakim energii. Na razie plecak stoi nierozpakowany.
Zanim go otworzę i zabiorę się do działania, muszę poukładać dom, w którym rządziły jakiś czas moje koty... i Pan mąż :)
Chcę przygotować sobie pole do działania, bo kiedy wrzucę szósty bieg, to nie lubię się zatrzymywać. Tak mam od zawsze i ze wszystkim.
Może dlatego lubię działać nocą... tylko ona daje mi spokój i możliwość pełnej koncentracji.
Czekają mnie nowe wyzwania, które jak zawsze wzbudzają we mnie ciekawość, niepokój i oczekiwanie.
Lubię ten stan, bo jak już kiedyś tu  gdzieś napisałam, kiedy zaczynam coś tworzyć, nigdy nie wiem jaki będzie efekt końcowy.
Najbardziej doceniam kredyt zaufania, jaki otrzymuję. Kilka wskazówek rzuconych jako zarys oczekiwań.... i później ten stresik czy wizje się pokryły :)



Filiżanki ślubne i Guns N’ Roses 


Zdarza mi się tworzyć dedykowane wzory na porcelanie, które sprawią, że obdarowani poczują się wyróżnieni, bo wzór tworzony był właśnie z myślą o nich... 
Tak było i w tym przypadku. 
Asia tylko rzuciła hasło - fani Guns N' Roses
Efekt poniżej :











                                                  Tak wygląda wersja ślubna Guns N' Roses

                                                                   Podobało się ponoć :)

                                                                Pozdrawiam nocą - Kasia

18 komentarzy:

  1. Świetnie to wymyśliłaś, z pewnością się spodoba!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odważna kolekcja i dla specyficznych gustów.
    Jak zwykle wykonana z wielką starannością:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Logo zespołu jest rzeczywiście specyficzne... zrobiłam co w mojej mocy, by przekuć to w coś romantycznego :)

      Usuń
  3. Będą im służyć i przypominać szczęśliwy dzień. Miło, że wróciłaś pełna energii:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Danuś, teraz się będę spinać by dokonać tego, co sobie wyznaczyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny efekt w wersji black&white, wyszło klimatycznie bardzo, się mi podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że odpoczęłaś, a filiżanki pięknie wyszły, są bardzo oryginalne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyno, jakie piękne rzeczy tworzysz. Czadowe filiżanki :) Kiedyś dawno temu, byłam fanką Guns N'Roses, obudziłaś fajne wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma coś do zaoferowania :)
      U Ciebie są fajne literki dziewczyno :)

      Usuń
  8. Stworzyłaś coś cudownego! Nic dziwnego, że państwu młodym spodobał się prezent :) cudowna ślubna aranżacja :-) Uwielbiam oglądać Twoje prace, a moja głowa jest pełna innych motywów, które mogłabyś pięknie przeobrazić :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli kiedyś zechcesz się podzielić tymi motywami... zapraszam Dorotko :)

      Usuń
  9. Wspaniałe :) fantastyczna interpretacja tematu. Podoba mi się oszczędna kolorystyka - pasuje tutaj idealnie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kocikowa Dolina , Blogger