listopada 03, 2017

Ludzie listy piszą i znowu pupile na porcelanie

Dzień telefoniczny



Raz na jakiś czas przytrafia mi się tak zwany dzień telefoniczny.
Taki dzień zdarza się wtedy, gdy jestem sama w domu i nic pilnego na mnie nie czeka. 
Wszystkie inne zajęcia idą na bok gdy dopada mnie głód kontaktów przeróżnych.
Co tam porządki w szafie, jeszcze można coś tam upchnąć, więc żle nie jest. Suszarka z praniem na środku pokoju? Poczeka. I tak czeka na mnie. 
Słoiki stoją od tygodnia na blacie w kuchni... Widocznie nikomu nie przeszkadzają...
I tak zerkam na tą szafę, słoiki i... 
...i odwracam się na pięcie :)
Wtedy z ogromną przyjemnością nadrabiam pielęgnowanie kontaktów.
Dzwonię do centrum i na wybrzeże, czasem za ścianę a czasem i kilka ulic dalej...  dzwonię też do tych, którzy właśnie o mnie myśleli i mieli już zadzwonić... ale byłam pierwsza ;) no i jeśli uda mi się dodzwonić, to Kraków też zaliczam :) 
Trochę sarkastycznie ale jednak z humorem... Fajnie mieć dokąd dzwonić ;)

W Kocikowej Dolinie też zdarzają się takie dni...
Nigdy takiego nie przewidzę...
Dzień telefoniczny w Kocikowej Dolinie polega na rozmowie z przeróżnymi osobami w formie pisanej. Zaczyna się od zwykłych grzecznościowych zapytań, a często zamienia w interesujące znajomości...
Możliwości internetu nie przestaną mnie fascynować chyba nigdy :)



Pupile na kubkach


Dziś też nie przewidziałam takiego dnia... a spędziłam go na rozmowach ze świetnymi dziewczynami,  miłośniczkami psów różnych ras... 
I wiecie co?
To nie tylko wymiana suchych faktów na temat malowania... często jest to wymiana myśli, kilku serdeczności z głębi serca, czasem ciekawostek z życia i o życiu... rozmowa w tej formie jest po prostu czystą przyjemnością. 
Właśnie po dzisiejszych rozmowach z miłośniczkami piesiuśków, pokażę kolejne portrety pupili... 
Te poniżej to skarby z hodowli Muchitto  :)









                                     Ciąg dalszy nastąpi.... jest jeszcze wiele pupili do namalowania :)




13 komentarzy:

  1. Też mam czasami takie dni telefonowania i rozmawiania.
    A pupile są przecudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne pieski i kubeczki Kasiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, a do Poznania nie dzwoniłaś:-( ale wiem, że musiałabyś mieć tygodniowy tydzień telefoniczny, by porozmawiać z wszystkimi znajomymi i nieznajomymi wokół których się obracasz.A i mogłoby czasu nie starczyć. Co do pupili, są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusia, Poznań to ja odwiedzę... ale dzięki, że się upomniałaś :)
      Wiesz... to nie jest tak, że te rozmowy ogarniam wszystkie na raz :)

      Usuń
  4. Urocze te pieski!! Ślicznie je namalowałaś - właścicielki pewnie zachwycone kubeczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale to cudowne <3 Śliczny piesek!
    Jestem pod wrażeniem Twojego bloga, oczywiście zostaję stałą czytelniczką. ;*
    Obserwuje, i w wolnej chwili zapraszam
    http://recenzjella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę i zapraszam częściej. Ja u Ciebie też byłam... powiem Ci że jest interesująco...

      Usuń
  6. Bardzo sympatyczne psinki, w szczególności ta na fioletowym tle :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kocikowa Dolina , Blogger