sierpnia 26, 2017

Wolność to stan umysłu i złoty wilk na kubku

Wszystko jest w głowie


Za nic w świecie nie chciałabym cofnąć czasu, być młodsza czy też wrócić do jakiegoś punktu w życiu, żeby coś tam pozmieniać.
Lubię swoje .. Tu i teraz"
Myślę , że pomaga mi w tym wszechobecne, pozytywne nastawienie i wrodzony optymizm.
Oczywiście w myślach wracam do chwil przyjemnych, do wspomnień z dzieciństwa, do szaleństw młodości i wtedy rozlewa się ciepło na sercu. 
Każdy tak miewa.
To co mam za sobą, już było i obojętnie jakie było to moje ,,wczoraj'' , to właśnie ono pozwoliło mi dotrzeć tu, gdzie jestem dziś, a wszystkie doświadczenia życiowe ukształtowały moją osobowość, z którą jestem w zgodzie, bo i po co mam stawać przeciwko sobie :)
Lubię swój wiek.
Ze spokojem zamykam kolejne drzwi, by otwierać nowe...
Z radością witam nowy dzień i wchodzę weń z pewnością siebie.
Chociaż nie zawsze jest kolorowo, to staram się widzieć tylko jasne barwy, a z ciemnymi się zaprzyjaźnić.
Taki stan pogodzenia daje poczucie wolności i możliwość wyboru.
A jeśli już raz to poczujesz, pozostaniesz na tej ścieżce...


O złotym wilku



Poczucie wolności nie wiedzieć czemu kojarzy mi się z wilkiem.
Dostojny i czujny, mądry i wolny...
Wilk też mi się jakoś kojarzy, ale to już zupełnie inna opowieść.
Niedawno, w czeluściach półki, pomiędzy  rzeczami różnymi,  odnalazłam przypadkiem czarny kubek. Doczekał się biedactwo. Kiedy wyciągnęłam po niego rękę, już wiedziałam jak będzie wyglądał...








                                                               Dobrej nocy wszystkim :)


14 komentarzy:

  1. Ten kubek jest całkowicie w klimatach mojej nastoletniej córki. Super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie napisane, i pięknie namalowane :) przyjemność dla oczu i dla duszy...
    Podoba mi się zwrot "lubię swoje tu i teraz" :)
    Cały wpis tchnie spokojem, doświadczeniem, szczęściem... Twoje nastawienie to zdecydowanie wzór do naśladowania :) Jest to coś, czego się uczę, i czuję, że człowiekowi takie podejście do życia może wyjść tylko na dobre... :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, każdy ma swoją drogę do przebycia i nikt nas w tym nie wyręczy. Ważne by po drodze zebrać jak najwięcej dobrego dla siebie a z tych mniej dobrych zdarzeń wyciągnąć wnioski :)
      Fajnie że jesteś :)

      Usuń
  3. Kubek jest niesamowity, a Twoje podejście do mijającego czasu jest godne podziwu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zachłanna na życie i nie mam wpływu na upływający czas... więc biorę co mogę :)

      Usuń
  4. Kubeczek - cudeńko. To wspaniale, że potrafisz cieszyć się życiem, dniem codziennym. Ciągłe użalanie i mędrkowanie co by było gdyby wtedy.... psuje radość z dnia "tu i teraz". Pozdrawiam cieplutko Kasiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę przerażają mnie takie klimaty, ale niesamowicie oddałaś klimat. Tworzysz małe dzieła sztuki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, piękny wpis i piękny Kubek:). Też lubię swoje tu i teraz. Ściskam, Renata

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo klimatyczny kubek ten jest! taki wilczy, tudzież wilkowy... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam. Piękny wilk, moje zwierzę mocy!.. Czy jest możliwość zamówić taki? Pozdrawiam😊

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kocikowa Dolina , Blogger