lutego 19, 2017

Osobny wpis i kubek z Roztoczem

Kacho, uważam że kubek z Roztoczem zasługuje na osobny wpis na blogu...


...dziś dobitnie oświadczyła mi Karola.
Kubek ten jest jej bliski, bo był malowany na jej zamówienie właśnie. 
Co racja, to racja... 
...zatem kubek z Roztoczem na specjalnym miejscu znaleźć się musi :) 
Karolciu, opiekunko potrzebujących, mniej potrzebujących i tych, którzy w potrzebie dopiero będą...
Wpis się dokonał, a Ty jesteś jego matką chrzestną :)
Bo musicie wedzieć, że Karola ogarnia... wszystko, za wszystkich, w różnych dziedzinach i ja nie wiem jak ona to robi. Wycina, maluje, przykleja, drapie, posypuje...i ogarnia ;)
Zerknijcie na jej blog Karolina Wycina przy okazji :)


Roztocza czar


Kto zna, kto wie, kto był... zrozumie miłość do tej krainy, pewnej Karoliny :)
Na kubku okruch Roztocza... Huta Kryształowa. Nawet nazwa miejsca jest jak z bajki.
Kubek ten zamieszkał na Roztoczu u dziadzia Karoli, jako prezent :)
Myślicie że się podobał?












4 komentarze:

  1. Kasio... ta gdzież ja ogarniam... właśnie dziś z rana doszłam do wiosku, że najbliższy tydzień spędzam przy biurku, rezygnuję z jedzenia i spania, bo papierów mi się nawarstwiło... :/ a kubek uwielbiam ogromniaście :) oczywiście w zestawie z zielonym morskim oraz garbatymi żyrafkami :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny! :) Piękne zestawienie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu każdy Twój kubek zasługuje na osobny wpis, bo Twoje kubki są tak cudne, że trzeba je pokazywać :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie malowane, jak obraz :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kocikowa Dolina , Blogger