lutego 06, 2017

Z lamusa... i romantyczne filiżanki dla romantyczek

Pustka w głowie



Zastanawiam się co Wam tutaj napisać, co Wam pokazać...by nie było nudno i banalnie.
Tak jak napisałam w jednym z początkowych postów, urządzam się tutaj dopiero, a to wymaga czasu.
Przeglądając zdjęcia moich prac, trudno zdecydować, czy warto się nimi chwalić....czy raczej niekoniecznie, bo już nikt nie będzie chciał wiecej tu wrócić :)
Ryzykować?
Okaże się zapewne...

Trochę pastelowo, słodziankowo, romantycznie


Każda z tych filiżanek jest inna, ale pozostają w tym samym klimacie...każdej właścicielką jest inna kobieta, ale łączy je zamiłowanie do kolorów, urokliwych chwil i przeszłości...






















6 komentarzy:

  1. Wiosnę czuję, wiosnę :-) Piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś pięknego po prostu , radość życia się czuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Szysiu... ogromnie mi miło, że zawitałaś tu do mnie :) Będziemy się odwiedzać wzajemnie, coś mi się wydaje :)

      Usuń
  3. a do wiosny - mam nadzieję - jeszcze spoooro czasu :D aczkolwiek kubki piękne, i pomimo cudnego śniegu za oknem, fajnie pooglądać zieloną zieloność! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Filiżanki są cudne! :) po prostu piękne... obejrzałam wszystkie zdjęcia kilka razy, i nie mogę przestać się zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Justyno... zapraszam do siebie częściej, zawsze będziesz mile widziana... ja natomisat z ciekawością zajrzałam do Twojego ,,Trzeciego Pokoju''

      Usuń

Copyright © 2014 Kocikowa Dolina , Blogger