marca 29, 2017

Czasem coś na płótnie i obraz z bambusami

Taki dłuższy dzień


Robię postępy, a jakże :) 
To co zaplanowałam wczoraj, dziś zostało wykonane. Obiecałam sobie, że dziś po powrocie z pracy posprzątam taras po zimie i zadanie zostało wykonane. Oczywiście nikt nie chwali... no to muszę sama...
Jak dobrze wstać rano i mieć taki długi dzień. 
Zdążyłam jeszcze być w kinie na wieczornym seansie. Kino też obiecałam... Dorocie, bo jej się lasu chciało...
A swoją drogą, film był doskonały. Jeśli nie mieliście jeszcze okazji zobaczyć najnowszej perełki Agnieszki Holland ,,Pokot" to polecam.


Bambusy 


Wzmianka o tarasie zachęciła mnie do pokazania obrazu z bambusami. To na tarasie właśnie jest miejsce na sztalugę i pudło z farbami.
Malowany jakiś czas temu na podstawie tutorialu... farbami akrylowymi na płótnie, jak mnie poniosło, tak powstały dwa... duży i mały :)


                                                                                      duży

                                                                                 szczegóły

                                                                              wiecej szczegółów

                                                                                      mały

7 komentarzy:

  1. U mnie taras już uprzątnięty jakiś czas temu. Za szybko się za to zabrałam i odchorowałam. Teraz trzeba zrobić to raz jeszcze :) Obraz przepiękny, duży i mały. Ten mały w innym odcieniu, czy światło inaczej padało podczas fotki ? Piękna porcelana, śliczne obrazy, i wszystko własnymi rękami. W domu musi być cudowny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obraz mały fotografowany na szybko, telefonem, stąd różnica... Jeśli chodzi o klimat w domu, to muszę o niego zadbać od nowa, włożyć więcej siebie tam, gdzie naprawdę ma to sens, bo ostatnich kilka lat podporządkowałam życiu zawodowemu. Teraz czas by zmienić proporcje.

      Usuń
  2. Kasiu piękny obraz, ja też maluję (w zeszłym roku postanowiłam się nauczyć) ale jeszcze mi daleko do Twoich malowideł. Mam sztalugę w pracowni wśród kwiatów, bo tarasu nie mam a na balkonie cały dzień świeci słońce, które Ci przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantastyczna kobieto, dziękuję za to słońce :) Rzeczywiście było ze mną wczoraj :)
      Maluj Danusiu, skoro czujesz że tego potrzebujesz. To znak, że potrafisz :)

      Usuń
  3. a ten mały to mam ja :))) i uwielbiam go!! bo taki zielony, bambuskowy i to pazłótko... ehh! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież komuś musiałam wcisnąć swoje arcydzieło typu bohomaz :) Dobrze że w zieleni, to mi się udało :)

      Usuń
  4. Fajne są :) mogą stanowić naprawdę świetne dopełnienie wystroju wnętrza.
    kurczę, ciągnie mnie też do malowania... w szczególności podobają mi się akwarele, już nawet czekają na mnie (pudełko z farbami i dwa bloki), ale najpierw na spokojnie muszę wygospodarować godzinkę czy dwie, żeby zająć się tylko i wyłącznie tym :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kocikowa Dolina , Blogger