marca 25, 2017

Szalone słońce, Chochołowska i folkowy komplet do kawy

Słońce dzisiaj oszalało


Kiedy rano otworzyłam oczy... pomyślałam...
na bank nie włączyłam budzika i... wpadłam w panikę, dostając kilkusekundowego paraliżu całego ciała.
Gonitwa myśli, masa pytań z prędkością światła przebiegła po głowie, wszytkie bez odpowiedzi, bo co tu można zrobić, kiedy się zaspało do pracy?
Zebrałam się jednak na odwagę, sprawdziłam godzinę i... wieeeelka ulga... To słońce oszalało wiosennie i zbudziło mnie blaskiem.
Tak nastrojona pozytywnie wybiegłam do pracy, odwiedzając na chwilę ogród, gdzie zakwitły cudownie krokusy... 


Zamarzenie


Dziś, rozmawiając z Karolą o wszystkim, skacząc z tematu na temat... jak to ja... nie pamiętam w sumie dlaczego, przypomniałam sobie Dolinę Chochołowską i zapragnęłam tam wrócić... powędrować jeszcze raz, najlepiej w maju, kiedy wygląda bajkowo.
Do maja jeszcze daleko, ale jest pretekst, by pokazać folkowy zestaw jaki malowałam dla kogoś, kto lubi takie klimaty :)












5 komentarzy:

  1. Przepiękne, te maki powodują, ze chce się lata.

    OdpowiedzUsuń
  2. taaak skakanie z tematu na temat to znak rozpoznawczy Kocikowej Doliny :)) ale jak powiedział kiedyś Ktoś - trzeba być jakimś, i tak Kocikowa jest (między innymi) skacząca właśnie :)) komplet folkowy piękny oczywiście! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra, niech będzie skacząca... i tu przypomina mi się historia pewnej koleżanki Twej, zwanej wolną... To ja już wolę skaczącą ;)

      Usuń
  3. Kto by nie lubił takich kwiatów. Przepiękna łączka. Cudowne kolorki. Aż mi sie marzy, żeby samej zrobić taki malunek. No ale do tego trzeba talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. FANTASTYCZNY ZESTAW!!! :) Aż prosi się o serię wielkich liter i kilku wykrzykników! Prześliczne :)
    A słoneczko ostatnio jest bardzo hojne, spacery to sama przyjemność - mimo, że jeszcze w powietrzu unosi się taki troszkę zimowy chłodek ;) ale już niedługo... :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kocikowa Dolina , Blogger